________________________________________
Dla kogo jest to szkolenie?
Szkolenie skierowane jest do firm z sektora MŚP i dedykowana jest:
właścicielom przedsiębiorstw,
pracownikom przedsiębiorstw, zatrudnionym na stanowiskach kierowniczych,
pracownikom przedsiębiorstw, wobec których właściciele mają plany związane z awansem na stanowisko kierownicze.
________________________________________
Kiedy odbędzie się szkolenie?
Szkolenie odbędzie się :
18-19 kwietnia 2024 r.
25-26 kwietnia 2024 r.
16-17 maja 2024 r.
________________________________________
Jaka jest forma szkolenia?
Szkolenie odbędzie się w formie stacjonarnej
________________________________________
Ile trwa szkolenie?
Szkolenie trwa łącznie 6 dni, od godz. 9.00 - 14.45
________________________________________
Czego nauczysz się podczas szkolenia?
Cel edukacyjny
Szkolenie
przygotowuje uczestników do zarządzania firmą. Celem szkolenia jest
pokazanie znaczenia komunikacji w zespole, roli i funkcji menadżera,
roli komunikacji w relacji szef-pracownik, zasad współpracy w zespole,
stylów przywództwa oraz stylów zachowań. Uczestnicy nauczą się
podejmować i komunikować trudne decyzje, egzekwować ustalenia i
nagradzać oraz rozróżniać typy pracowników. Zapoznają się z czynnikami,
które motywują pracowników. Nauczą się stosować coaching biznesowy w
zespole.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia.
Uczestnik szkolenia:
Zna narzędzia komunikacyjne i jest świadomy ich wpływu na organizację pracy oraz motywację pracowników.
Zna specyfikę swojego zawodu.
Potrafi budować pozytywne podejście do roli managera w realiach dużej organizacji.
Umie wyznaczać podwładnym granice (minimalne wymagania) i komunikować maksymalne preferencje.
Potrafi świadomie przyjmować rolę szefa w zależności od zaistniałych potrzeb i okoliczności.
Potrafi podejmować i komunikować niepopularne, trudne decyzje.
Zna dodatkowe narzędzie do rozumienia pracowników i polepszenia współpracy.
Potrafi doceniać podwładnych i egzekwować ustalenia.
Rozróżnia style zachowań ludzi.
Zna zasady i metody prowadzenia indywidualnego szkolenia dla pracowników w zespole.
Potrafi skutecznie motywować pracowników.
Zna sposoby na wdrożenie narzędzi managera w codziennej pracy.
Stosuje coaching biznesowy w zespole.
________________________________________
Kto poprowadzi szkolenie?
Sławomir Młynarczyk- trener sprzedaży, mentor, coach, menager, przedsiębiorca.
Absolwent
Międzynarodowego Kursu Mentorów Promentor,Absolwent Akademii Trenerów
Sprzedaży Development-Partners,Magister ekonomii Politechniki Radomskiej
o specjalizacjach - ekonomika i organizacja handlu i usług, polityka
gospodarcza i strategia przedsiębiorstw.
Członek Stowarzyszenia Mentorów Promentor.V-ce prezes Fundacji Green Planet 2050.
Członek
Grona Targowego Targów Kielce.Były członek Stowarzyszenia Konsultantów i
Trenerów Zarządzania MATRIK, były koordynator Świętokrzyskiego Klubu
Trenerów Zarządzania MATRIK.Od 2000 roku funkcjonuje w strukturach
sprzedaży. Ponad 7 lat na stanowiskach kierowniczych w branżach:
gastronomicznej, budowlanej, komputerowej, sportowej, odzieżowej,
higieny, czystości i innych. Od 2010 roku zarządza firmą szkoleniową,
projektuje i prowadzi warsztaty oraz szkolenia. Przeprowadził ponad 5
tys. godzin szkoleniowych.
SPECJALIZACJA TRENERSKA:
Psychologia sprzedaży, Rozwój w Biznesie, Mentoring sprzedażowy,
sportowy, Inspirowanie i samorozwój, Coaching sprzedażowy, Zarządzanie
sobą w czasie, Zarządzanie personelem, Organizacja pracy, Komunikowanie w
oparciu o modele, typologie osobowości myślowe. Kolorowi ludzie.
Paweł Sutowicz
Trener
biznesu, coach ICF - International Coach Federation, trener mentalny
sportowców, handlowiec, właściciel Centrum Szkoleń i Coachingu.
Konsultant psychoterapii pozytywnej z międzynarodową akredytacją WAPP.
Certyfikowany konsultant DISC D3 - (Certified Behavioral Consultant)
oraz Konsultant Talent Reflect. Posiada 11 lat doświadczenia
coachingowego i trenerskiego. Specjalizacja trenerska: warsztaty
sprzedażowe i szefowskie, komunikacja w firmie, obsługa klientów,
coaching, trening mentalny dla sportowców.Ukończył Studium
profesjonlnego coacha NOVO - kurs zaawansowany PCC (Professional
Certified Coach program ? International Coach Federation). Studium
Zawodowe Coacha Biznesu NOVO - akredytacja: ACTP Accredited Coaching
Training Program-International Coach Federation. Certyfikowany trener
Akademii Trenerów Biznesu Kontrakt OSH.Absolwent studiów podyplomowych
Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie: Psychologia biznesu z
akredytacją EQUIS (European Quality Improvement System) oraz kierunku:
Zarządzanie ludźmi w firmie. Ukończył specjalistyczny program studiów
podyplomowych dla kadry zarządzającej w Wyższej Szkole Europejskiej im.
ks.Józefa Tischnera w Krakowie na kierunku: Lider biznesu.Wrocławski
Instytut Psychoterapii ? Transkulturowa Psychoterapia Pozytywna.
Ukończył kurs coachingu u Jenny Rogers, autorki bestselerowej książki
?Coaching oraz posiada certyfikat międzynarodowej koncepcji do pracy z
metaforą i obrazem Points of You The Coaching
________________________________________
Program szkolenia:
Dzień I
PSYCHOLOGIA ZARZĄDZANIA LUDŹMI W FIRMIE
Wprowadzenie do warsztatu rozpoznanie potrzeb oraz oczekiwań uczestników szkolenia, co do prezentowanego programu.
Rola komunikacji w relacji szef pracownik.
Rola managera szef jako zawód.
Zasady współpracy w zespole.
Style przywództwa zarządzanie sytuacyjne.
Dzień II
PSYCHOLOGIA ZARZĄDZANIA LUDŹMI W FIRMIE
Podejmowanie i komunikowanie niepopularnych, trudnych decyzji.
Typy pracowników.
Egzekwowanie ustaleń i nagradzanie pracowników.
Czynniki motywujące pracowników.
Podsumowanie warsztatu planowanie indywidualnego realnego wykorzystania utrwalonych umiejętności szefowskich w pracy managera.
Dzień III
RÓŻNE STYLE ZACHOWAŃ LUDZI DISC D3 ORAZ PROCES GRUPOWY
Wprowadzenie do koncepcji oraz odniesienie się do doświadczeń z wcześniejszych zajęć.
?Ludzie są różni, ale przewidywalnie różni? - przedstawienie koncepcji DISC oraz jej wpływ na motywację i zarządzanie.
Dzień IV
RÓŻNE STYLE ZACHOWAŃ LUDZI DISC D3 ORAZ PROCES GRUPOWY
Analiza indywidualnych stylów zachowań pracowników.
Proces grupowy.
Dzień V
COACHING BIZNESOWY
Etapy coachingu i modelowanie zachowań.
Zbudowanie kategorii coachingowych niezbędnych podczas modelowania i pracy coachingowej.
Dzień VI
COACHING BIZNESOWY
Trening procedury coachingowej kontrakt Kierownika z pracownikiem.
Trening procedury coachingowej wspólna praca trening wyławiania atutów i rezerw w projekcie.
Formularz spotkania coachingowego, jako narzędzie wspierające szefa.
________________________________________
Jakie materiały otrzymam?
Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe w postaci prezentacji.
________________________________________
Jak zapisać się na szkolenie?
Telefonicznie
607 033 240, mail: jolanta.cadera@biurex.pl, Na szkolenie zapisać się
można także za pomocą Bazy Usług Rozwojowych.
Rejestracja w bazie pozwala na złożenie wniosku o dofinansowanie kosztów szkolenia.
KLIK________________________________________
Więcej informacji:
W celu uzyskania dodatkowych informacji na temat szkolenia i rejestracji w BUR prosimy o kontakt.
e-mail: jolanta.cadera@biurex.pl
tel. 607 033 240